ZWROT I WYMIANA
ZWROT
1. Przygotuj paczkę
Włóż oryginalnie zapakowany produkt do pudełka. Uzupełnij dołączone oświadczenie o odstąpieniu od umowy (formularz zwrotu) i włóż go do kartonu razem ze zwracanymi produktami.
Jeżeli z jakiegoś powodu nie posiadasz formularza, możesz pobrać jego wzór tutaj: oświadczenie o odstąpieniu.
2. Odeślij przesyłkę
Wyślij przesyłkę na adres:
TW Partner Tomasz Widlarz
ul.Generała Pułaskiego 6
34-100 Wadowice
Pamiętaj, że nie przyjmujemy przesyłek wysłanych do nas za pobraniem
lub skierowanych do punktów odbioru (takich jak paczkomaty).
Koszt odesłania zwracanego produktu ponosi kupujący.
3. Poczekaj na zwrot środków
Zwrot środków nastąpi niezwłocznie, nie później niż w ciągu 14 dni od daty odstąpienia od umowy.
Pieniądze zostaną zwrócone na to samo konto, z którego dokonano płatności lub na inne konto podane na formularzu.
WYMIANA
Wymiana odbywa się na zasadzie zwrotu wcześniej zamówionego towaru oraz na dokonaniu ponownego zakupu poprzez złożenie nowego zamówienia. Dotyczy zakupów dokonanych poprzez sklep internetowy RebelRiders.
1. Dokonaj zwrotu
W naszym sklepie internetowym wymiana towaru polega na zwrocie wcześniej zamówionych produktów i złożeniu nowego, oddzielnego zamówienia.
Dokonaj zwrotu zgodnie z procedurą opisaną powyżej oraz złóż nowe, niezależne zamówienie.
2. Złóż nowe zamówienie
Zamówienie możesz złożyć w każdej chwili nawet jeżeli nie dokonałeś jeszcze zwrotu wcześniej zamówionego towaru. W nowym zamówieniu wybierz interesujący Cię rozmiar, kolor lub model.
Pamiętaj, że musisz opłacić nowe zamówienie przelewem (za pomocą operatora Dotpay).